5. 3. 2013

Neoficiální úprava Schémat

Strategie jsou stále hodnoceny stejně, pouze získáte dvojnásobek bodů. (Tedy místo dvou 4 a místo čtyřech 8).


Za každé schéma lze nyní získat maximálně 4 vítězné body
Každé schéma se dělí na tři části - hlavní část, která je za 2 body
- vedlejší za 1 bod
- a oznámení úkolu za 1 bod (pokud bude úkol utajený, není za něj +1 bod)


ASSASINATE
- Má-li vámi vybraný protivníkův Master či Henchman méně jak polovinu Wd (životů) na konci hry (počítá se i pokud na konci hry není ve hře) +1 VB
- Pokud není vybraný protivníkův Master či Henchman na konci hry na ve hře. +2 VB
- Ohlášení úkolu +1 VB

V případě Viktorek se bere součet jejich počtu životů a platí výše zmíněná pravidla.
V případě Lynche a Hungering Darkness:

- Pokud Lynch není na konci hry ve hře. +2 VB
- Pokud alespoň jednou zabijete či obětujete (kill or sacrifice) Hungering Darkness není na konci hry ve hře. +1 VB
- Ohlášení úkolu +1 VB


V případě Dreamer/LCB:
- Pokud oba vámi vybraní  masteři nejsou na konci hry ve hře. +2 VB
- Pokud alespoň jeden z vámi masterů není na konci hry ve hře. +1 VB
- Ohlášení úkolu +1 VB

BODYGUARD
- Pokud váš označený Master či Henchman zůstane není do konce odstraněn a zůstane ve hře. +2 VB
- Pokud váš označený Master či Henchman zůstane s alespoň více než polovinou životů. +1 VB
- Ohlášení úkolu +1 VB

V případě Viktorek se bere součet jejich počtu životů a platí výše zmíněná pravidla.

V případě Lynche a Hungering Darkness:

- Pokud Lynch je na konci hry ve hře. +2 VB
- Pokud není Hungering Darkness ani jednou protivníkovým modelem zabita či obětována (kill or sacrifice) během hry. +1 VB
- Ohlášení úkolu +1 VB



V případě Dreamer/LCB:
- Pokud oba vaši masteři zůstanou na konci hry ve hře. +2 VB
- Pokud přežije alespoň jeden z vašich masterů zůstane ve hře. +1 VB
- Ohlášení úkolu +1 VB

BREAKTHROUGH
- Máte-li v protivníkově deployment zóně na konci hry víc modelů než on. +2 VB
- Jsou-li všechny vaše zbylé modely na konci hry v protivníkově deployment zóně. +1 VB
- Ohlášení úkolu +1 VB

EXTERMINATION
- Nemá-li protivník na konci hry žádný model typu který jste vybral. +3 VB
- Ohlášení úkolu +1 VB

EYE FOR EYE
- Pokud je na konci hry počet vašich a protivníkových modelů stejný nebo rozdílný o jedna. +2 VB
- Pokud máte na konci hry stejný počet modelů jako protivník. +1 VB
- Ohlášení úkolu +1 VB

FRAME FOR MURDER
- Pokud váš vámi vybraný model je během hry zabit či obětován (killed or sacrficed) protivníkovým Masterem (či Henchmana vede-li gang). +2 VB
- Pokud váš vámi vybraný model je během hry zabit či obětován (killed or sacrficed) protivníkovým modelem. +1 VB
- Ohlášení úkolu +1 VB

GRUDGE
Vyberte jeden protivníkův model (pouze Minion).
- Pokud vámi vybraný protivníkův minion byl zabit pomocí melee strikes či melee spell jedním z vašich non-master modelů. +2 VB
- Pokud vámi vybraný protivníkův minion není na konci hry ve hře. +1 VB
- Ohlášení úkolu +1 VB

HOLD OUT
- Pokud není žádný nepřátelský model ve vaší deployment zóně na konci hry. +2 VB
- Pokud žádný nepřátelský model nevstoupí během hry do vaší deployment zóny. +1 VB
- Ohlášení úkolu +1 VB

KILL PROTEGÉE
Vyberte protivníkova Miniona s největší cenou (Soulstone cost).
- Pokud vámi vybraný protivníkův nejdražší Minion je zabit jedním z vašich modelů. +2 VB
- Pokud vámi vybraný protivníkův nejdražší Minion není na konci hry ve hře. +1 VB
- Ohlášení úkolu +1 VB

STAKE A CLAIM
- Pokud alespoň jeden z vašich modelů je v base contactu s vybraným kusem terénu na konci hry. +2 VB
- Pokud alespoň jeden z vašich modelů, který je v base contact s vybraným kusem terénu udělá (2) Interact akci a je na konci hry stále v base contactu s terénem. +1 VB
- Ohlášení úkolu +1 VB

STEAL RELIC
- Pokud jeden z vašich modelů ukradne relikvii (steal relic) do konce hry. +2 VB
- Pokud model co ukrald relikvii (steal relic) je na konci hry ve hře. +1 VB
- Ohlášení úkolu +1 VB


Převzato od mike3838 (pouze přeloženo do češtiny a upraveny schémata Assasinate a Bodyguard pro více modelové mastery).

Žádné komentáře: