3. 3. 2013

Wiedzminovi plky aneb o dalším turnaji


Tuto sobotu (2.3.) proběhl v Praze další ze série Malifaux turnajů. Opět u Zacha v budově O2 na Brumlovce. Byla možnost tam i přespat, tedy naše hradecká parta ve složení Zdendalini, Ladik, Anansi, Joker a já vyrazili již v pátek, s tím že si zajdem v klidu na pivko, nadlábnem se a pokecáme.
O transport se postaral Zdenda (díky za možnost svezení autem), který mě, Ládika a Jokera nabral okolo šestý u Lidlu. Anansi bydlí hezky po cestě, tak toho jsme nabrali krásně před barákem. Cesta rychle a v klidu ubíhala a dobře jsme pokecali. Po příjezdu do Prahy se ukázalo, že není kde parkovat, neb hned za budovou kde je parking se natáčel druhý den film. Naštěstí byla možnost parkingu pod budovou v podzemní garáži.

Zach zařídil rezervačku v osvědčené restauraci na Michelské. Takže jakmile jsme si dali věci dovnitř vyrazili jsme. V hospůdce jsme dobře pokecali a hlavně se výýýýborně najedli. Jsem si dal česnečku (osvědčená klasika) a zkusil jsem žebírka. Za 125,- bylo mrtě masa a hlavně výborná "omáčka" k tomu. Fakt pecka! K tomu pár mušketýrů, ale žádná pijatika. Dojedli jsme, pokecali a vyrazili zpět. Zde Zach mile překvapil, promítáním Dredda (mimo mě a Zacha ho kluci ještě neviděli). Film je bombovej, takže spokojenost. Avšak to nebylo všechno. Následoval film Red, který jsem ještě celý neviděl. Nasmáli jsme se u něj. Hláška "Kuličky, bradavky, nebo anální sondičku?" byla jasným adeptem na použítí v sobotu při dvou negativních/pozitivních flipech. Potom jsme šli spát. Já se Zdendou a Ládíkem do pěknýho kutlochu, Joker s Anansim spali na chodbě. Asi se nás štítili nebo co.. Po těch "humorných" kecech cestou z hospody se jím ani nedivím.
Zdenda s Dášou, jak spolu hezky leží

Celkem dobře jsme se vyspal. Zdenda ještě chrněl, tak jsem využil situace a vyfotil ho s jeho novou známostí. Ta ženská se na něj smála už když jsme v pátek přijeli. Stejně tak když jsme se vrátili z večeře. Navíc mu padla do oka, takže bylo celkem jasný že spolu v noci skončej! Ukázalo se, že to je známá firma v O2. Dáša.. Tu tam prý zná kdekdo...
Potom jsme vyrazili pro snídani do blízkého Alberta. Avšak filmaři nám opět zhatili plány. Tak jsme se museli projít až na Brumlovku, ale venku bylo pěkně.

Troška ranního mazlení a pózování
Potom se začali sjíždět i další účastníci. Jsem rád, že to dopadlo nakonec dobře a sešli jsme se v sudém počtu. Tentokrát nás bylo 16. Těšil jsem se, že ozkouším Lynche. Avšak trošku mě mrzelo, že nemám Beckonerky.. Nu nedalo se svítit, holt když jsou vyprodaný. Takový zkrácený popis dnešního hraní.


1.HRA - Psychor a Lady Justice

Já: Lynch, H.Darkness, Mr.Graves, 3x Iluminát, Arcane Efiggy
Hlavní úkol: Claim Jump    (splněno, ale pouze za 2 body)
Vedlejší úkoly:  Kill Protegee (splněno), Hold Out (splněno)

Psychor: Lady J., Scales of J., 2x gild rifleman, Nino Ortega, 2x Death Marshall, Ryle
Hlavní úkol: Reconneitre (i po spálení soulstone) (splnil za 2 body)
Vedlejší: Kill Protegee (nesplnil), Hold Out (splnil)

Hra byla taková odlehčená a spíše výuková. Trošku mě bylo až hloupý, jaký fajnový karty mě chodily na ruku. Ale to neovlivním. Měl mrtě střelby. Naštěstí byl na stole les (někde uprostřed a z mého pohledu nalevo). Takže zašívárna a v pravý čas vyběhnout. Nakonec byl výsledek výhra pro mě. Ale udělal jsem tam jednu botu, tak jsem nakonec snížil po domluvě své vítězné body na menší počet. na výhru to ale i tak stačilo. Tedy 6:4.

2. HRA - Rezly a Perdita

Já: Lynch, H.Darkness, Mr.Graves, 2x Iluminát, 1x Stitched Together, Arcane Efiggy
Hlavní úkol: Slaughter     (splněno za 2 body)
Vedlejší úkoly: Assasinate (nesplněno, překvapivě), Hold Out (nesplněno)

Rezly: Perdita, Sidir A., Nino Ortega, Santiago Ortega, Austrineger, Exorcist

Hlavní úkol: Destroy evidence   (splněno za 4 body)
Vedlejší úkoly: Kill Protegee (nesplněno), Hodl Out (splněno)


Druhá opět proti Gildě. Tentokrát Rezly s Perditou. Bylo mi jasný, že jakmile vyběhnu, tak mě rozstřílí do mrtě. Ještě více střelecký jak u Psychora. Terén o něco horší než v první hře. Ale nějaký skály či budovy jsem na svý straně stolu měl. Trošku jsem Rezlyho zarazil, když jsem si hrál na zákopníka a po čtyři kola byl schovanej.  Pak jsem vyběhnul a něco pobil. Ale nestačilo to.. Takže prohra 2:6

3.HRA - Kopajda a Perdita

Já: Lynch, H.Darkness, Mr.Graves, 2x Iluminát, 1x Stitched Together, Arcane Efiggy
Hlavní úkol:  Claim Jump (splněno za 2 body)
Vedlejší úkoly: Bodyguard (splněno), Hold Out (splněno)

Kopajda: Perdita, Santiago Ortega, Nino Ortega, Executioner, Samael, totem k Perditě
Hlavní úkol:  Reconnaitre (nesplněno)
Vedlejší úkoly: Bodyguard (splněno), Hold Out (nesplněno)

Opět Gilda. Nějaký den střelecké Gildy či co. Ale jsem rád, že jsem si konečně mohl zahrát proti Kopajdovi. Zatím jsme neměli tu čest. H.Darkness hezky zamávalo s Executionerem, který vraždil jak svoje tak i jeho modely.
Hra se nám protáhla až na osm kol. Mezitím jsem mu zabil dost modelů na to, aby čtvrtinky prostě nedal. S jedním model to prostě nejde. Opět se opakovalo jako u Psychora, že i přes reflip na hlavní úkol za soulstone si flipnul znovu čtvrtinky. Až do konce to bylo dosti napjatý. Nakonec to dopadlo 6:2.

To stačilo na šestý místo tuším. Jsem celkem spokojenej. Zahrál jsem si a hry byly napjatý až do konce. Jen na můj vkus moc gildy (kvikot si neodpoustím).
Celkovým vítězem byl Ládik s Pandorou, kdy všechny u WP dueloval. Ostatní si pořadí z hlavy nedám, ale brzy se objeví na netu. Cesta zpět proběhla opět v pohodě, kdy jsme probírali zážitky z turnaje. Pouze to trošku zkazil Joker se svým hulvátských projevem, když si vystupoval. Holt příště asi pojede po vlastní ose. Bych se Zdendovi vůbec nedivil.

Jinak když to shrnu, tak už se těším na dvoudenní turnaj!!! Fajne strávený pátek večer a sobota. Díky Zachovi za ubytování, program a prostory. Dále protihráčům za hry a možnost dělat jim cvičný cíl.

A takhle tam stála Dáša při odjezdu. Těší se až se znovu se Zdendou uvidí

Žádné komentáře: