16. 3. 2013

PROJEKT SEAMUS - díl první


Páteční pozdní večer nastal, zbytek rodiny už komplet spí, a jelikož výjimečně jsem neusnul první, zasedl jsem k notebooku a začal psát tento článek.
Bude to pro mě poměrně těžké, páč pro ty kdo mě znají netřeba osvětlovat, ale pro ostatní ano. Jsem nebezpečná studnice myšlenek a nápadů, které díky dalším nově příchozím nestačím rozvést nebo dokonce realizovat. Držme tedy palce, ať to oč se zde budu snažit má jakousi hlavu a patu.
Na pozadí mi běží můj velmi oblíbený film V for Vendeta a tak by mě to snad mohlo udržet v jedné linii.
Samotný článek chci věnovat svému zaprodanému a znovuzískanému nezvedenému synovi Seamusovi - Šílenému kloboučníkovi a jeho děvčatům.
Na přelomu roku 2010/2011 jsem se dostal ke hře Malifaux, zahušel jsem do ní se svým přítelem – Milošem, jenž je pro většinu z vás znám pod přezdívkou Doktor.
Jelikož mám velmi rád klasický příběh Jacka Rozparovače, byl Seamus a jeho děvčata z Redchapelu (Jack řádil ve Whitechapelu) jasná volba. Základní box je velmi zdařilý.

Seamus, Madame Sybelle (6) a 3 Zahnívající krásky (12) – suma sumárum 20 kamenů.

Rychle jsem jej slepil a jal se testovat, Doktor v té době začínal s Rasputinou. S malovaním to bylo na štíru, páč jsem jej chtěl malovat klasicky, umě, bez mého oblíbeného Dippu, výsledek za mnoho nestál a tak se po nějaké době objevila Druhá kniha a v ní Hamelin, který nakonec zastínil Seamuse a toho jsem po nějakém čase prodal do Hradce.
Člověk míní a život mění, dopadlo to tak, že jsem začal sbírat modely Nemrtvých Masterů z první knihy a jako poslední mi chyběl Seamus, dlouho jsem nemusel přemýšlet a teď se již dostáváme ke konci úvodu...
Dalo by se říci, že Seamus a jeho děvčata jsou to poslední co mě čeká a tak, pokud budete chtít můžete sledovat mé snažení o uzavření jakéhosi pomyslného kruhu.
Základní box je zakoupen, v tento okamžik po několika marných pokusech sehnat blister Mrtvých děvek (Dead Doxies) jsou na cestě z Anglie. Aby skupinka byla kompletní schází ještě Totem. Nejsem z toho modelu jakkoliv odvařený, ale sbírka je sbírka, a když Seamus tak vše co k němu patří. Chtěl jsem ozvláštnit model Madame Sybelle a tak jsem poprosil našeho dvorního skulptura Ironskulla, který když má čas věnuje se našim drobnostem.
Barokní účes byl hotov za necelý týden, všechny modely jsem nabejzkoval a dnes stříkl podkladovým sprejem. Než se pustím do samotného malovaní bych rád do podstavců zavrtal magnety.

by Zach 

1 komentář:

zdendalini řekl(a)...

držím palce at vydržíš a těším se na progress