Nyní si takovou kartu postavy rozeberme detailněji.

Cena postav samozřejmě odpovídá tomu, jak je ten či onen model dobrý a můžeme se řídit tím, že modely do 4 SS jsou slabší, modely 5-6 SS jsou řekněme průměrné až dobré modely a na 7 SS začíná být model opravdu silný. Postav s cenou 9-13 SS je pak potřeba se opravdu obávat.
Hned vedle jména je uvedeno, co to je za typ modelu, může to být master, spirit (duch), undead (nemrtvý), insignificant (nevýznamný), daemon (démon), mercenary (žoldák) a tak dále. Někdy je zde také uvedeno, kolik těchto postav může mít hráč ve hře.
Hodnoty
Pokud je u hodnoty uveden symbol knížky, masky, kříže či berana, tak to značí, že daný symbol má model k dané hodnotě automaticky.
- Wk/Cg - Walk/Charge - chůze, možný pohyb v palcích/útočný pohyb v palcích – může být po přímce jedním směrem s bonusem na poškození
- Ht – Velikost modelu, občas je to důležité, že některé stvůry třeba dokážou zastrašit nebo sežrat malé modely
- Wp – Willpower – schopnost útočit mentálně nebo se bránit mentálním útokům, odolávat strachu apod.
- Ca – Cast – schopnost kouzlit
- Df – Defense – obrana – schopnost se bránit
- Wd – Wounds – počet životů, které postava má (pokud postava nemá žádné životy, zůstane po ní na hrací ploše mrtvola; pokud je postava stroj nebo částečný stroj, tak na ploše zůstane šrot - s oběma se dá následně provádět spousta věcí)
- Rg – Range – dosah zbraně v palcích; pokud je u zbraně umístěn znak pistole znamená to, že se zbraň řídí pravidly pro útok na dálku. Pokud jsou tam nakresleny drápy, jedná se o zbraň nablízko.
- Cb – síla zbraně, hodnota útoku
- Dg – Damage – poškození – ukazuje, kolik životů nepříteli útok sebere, pokud je úspěšný. Hodnoty jsou x/x/x – první hodnota značí počet ubraných životů, pokud byl útok slabý, druhá pokud byl průměrný a třetí, pokud byl útok extrémně úspěšný. Tedy Weak/Moderate/Severe.
Dále je na kartě vidět velikost podstavce postavy a kolik má životů.
Schopnosti a podobně
V sekci Abilities (schopnosti) vidíte soubor speciálních schopností postavy, které jsou podrobněji rozebrány na druhé straně.

V sekci Triggers jsou speciální schopnosti nebo situace, které nastanou při různých příležitostech. U každého triggeru je napsáno, kdy nastane a jaké podmínky musí být splněny, aby tak nastalo. Některé triggery se aktivují automaticky, protože postava má automaticky dobré schopnosti a když zasáhne, tak třeba jiné postavě sežere hlavu a podobně. S některými je třeba počítat dopředu a útočit, bránit se nebo kouzlit způsobem, aby Vám to prostě vyšlo.
To například ukazují symboly v závorce, kdy kupříkladu k tomu, aby mohl být tento trigger aktivován, je třeba, aby padly 2 kříže. Šedivý kříž značí, že tato postava má automaticky jeden kříž na danou schopnost a je potřeba, aby padnul ještě druhý.
Zajímavostí je, že triggery se aktivují i v okamžiku, kdy jsou útoky vaše či protivníka neúspěšné (samozřejmě za splnění podmínka spuštění triggeru). Aktivace triggerů není nutná, tedy jejich aktivace je volitelná.
V sekci Spells (kouzla) lze nalézt seznam kouzel, které má postava k dispozici. Hodnota v závorce opět ukazuje, kolik akčních bodů aktivace stojí.
- CC – Casting Cost – hodnota, která je potřeba, aby bylo kouzlo úspěšně sesláno
- Dále jsou zde symboly, které je nutné mít k tomu, aby bylo kouzlo sesláno - platí stejně jako u triggerů.
- Rst – Resist – ukazuje, jaká hodnota u protivníkovy postavy se používá při obraně daného kouzla - jestli je to Df, Wp nebo, pokud je toto proškrtnuto, pak proti tomuto kouzlu obrana neexistuje
- Rg - Range – značí dosah kouzla, podobně jako u běžných zbraní
by Jedi